NW caboose

nw-modeling-list at nwhs.org nw-modeling-list at nwhs.org
Thu Dec 15 19:54:23 EST 2005

Please rewrite this in English.

David G. Lee
1393 Old Pecos Trail
Santa Fe, NM 87505
505-992-1175
leedavidg at msn.com

-----Original Message-----
From: nw-modeling-list-bounces at nwhs.org
[mailto:nw-modeling-list-bounces at nwhs.org] On Behalf Of
nw-modeling-list at nwhs.org
Sent: Thursday, December 15, 2005 9:41 AM
To: NW-Modeling-List at nwhs.org
Subject: NW caboose

Tae any one who can help.
Meself thinks this question hast been answered a wee bit agae, but I
canna remember wha' I did wi' it. Sae I will ask it again an' hope tha'
I dinna loose it this tyme.
Who makes a NW caboose tha' would be in the mid 1940's tae the mid
1950's? Wha' ist the color scheme o' it in case tha' meself hast tae get
an undecorated one?
My son an'meself are work'en on a layoot tha' will hae the NW, PRR an'
hopefully the Clinchfield engines ats we are look'en at the Shenadoah
Valley area. This will alsae carry twa shays (an 80 ton three truck an'
a 50 ton twa truck) for a wee logg'en area an' saw mill tha' will put
oot wood for a wood treat'en company.
Thank ye for the help.
Mac (RB Macdonald)
Memphis, TN